Orange promocje na kartę – czy warto

1700

Orange promocje na karte – czy warto? W treści tego artykułu po krótce, ale wystarczająco treściwie zostanie przybliżona kwestia oferty na kartę jednego z największych operatorów sieci telefonii komórkowej w Polsce. Orange nie pozostaje z tyłu i wciąż liczy się na rynku sieci telefonii komórkowych zachęcając różnymi promocjami swoich użytkowników do bycia wiernym marce. Natomiast użytkownicy innych sieci są zwabiani coraz to lepiej skrojonymi ofertami abonamentowymi, a wszelkiego rodzaju promocje w orange na karte to już codzienność w walce o najbardziej wymagającego klienta.

Jak zatem Orange postanowiło zawalczyć na rynku na ten moment? Po krótce – mega orange promocje na karte! Abonament cieszy się największą popularnością wśród firm i osób statecznych i stabilnych finansowo, kto natomiast korzysta z tego co oferuje operator – Pokolenie Y oraz Z.

Warto w dwóch zdaniach wspomnieć „czym to się je”. W Polsce wyróżniono trzy generacje pracowników: baby boomers – osoby w wieku 45-65 lat, mówi się potocznie, że są to ludzie którzy „pracują po to, żeby przetrwać”. Kolejne pokolenie to pracownicy pokolenia X – 30, 45 lat, którzy „żyją po to, żeby pracować”. Trzecia poznana już i scharakteryzowana generacja to pokolenie Y, czyli wiek 20-30 lat, mówi się, że „pracują po to, żeby żyć”. Na ten moment wchodzi na rynek pracy czwarte pokolenie opisywane w literaturze jako Z – tutaj eksperci są bardzo ostrożni w charakteryzowaniu „nowego” pokolenia, jednak są zgodni, że pracownicy urodzeni po 1990 roku są zgoła odmienni od swoich rodziców, żyją inaczej, pracują inaczej, inaczej również spędzają swój czas wolny. Pokolenie Z żyje głównie w świecie wirtualnym i to w nim odnajduje się najlepiej. Pokolenie Z jest otwarte na nowe wyzwania, ale nielojalne – to właśnie jest punkt zaczepny m.in. dla operatorów sieci telefonii komórkowych przy tworzeniu wszelkiej maści ofert.

Tak więc idąc z duchem czasu oraz obserwując to co dzieje się na ten moment na rynku, gracze tacy jak Orange świetnie zdają sobie sprawę z tego co i jak się sprzedaje. W związku z ową potencjalną nielojalnością młodego pokolenia schemat sprzedaży jest stosunkowo prosty – nie namawiamy klienta na abonament, który jednak jest zobowiązujący, ale w zamian za to kusimy nietuzinkowymi ofertami, przedstawiamy co raz to nowe orange promocje, kusimy szerokim wachlarzem pomysłów na kartę.

Na ten moment Orange proponuje kilka rodzajów ofert na kartę z wieloma różnymi korzyściami jak chociażby w Orange One, czy też Orange POP, w oby dwóch ofertach Orange proponuje 1000 minut do Orange w pakiecie za 10 złotych, 1000 minut do pozostałych sieci za 25 złotych – oby dwa doładowania ważne są przez 31 dni. Stawka za smsy równie niska zarówno w Orange ONE oraz Orange POP tj. 1000 sms-ów do wszystkich sieci za 10 zł, a Internet 5GB z nielimitowanymi sms-ami za 25 złotych.

Wygląda wiec na to, że Orange mimo depczącej po piętach konkurencji wciąż wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, a oferta tego operatora wciąż kształtuje się bardzo korzystnie na tle pozostałych operatorów.